Loyalty Program Expert

Job description

طراحی و توسعه برنامه‌های وفاداری مشتریان در باشگاه مشتریان بر اساس روند رفتاری مشتریان و استراتژی‌های جاری بانک

کنترل و پیگیری عملیات اجرایی طرح‌های باشگاه مشتریان

تهیه گانت چارت و برنامه‌ریزی زمانی برنامه‌های اجرایی و ارائه گزارش‌های دوره‌ای از برنامه‌های پیاده‌سازی شده در باشگاه مشتریان

کنترل و بازبینی فرآیندهای جاری، ثبت فرآیندهای جدید

Requirements

کارشناس یا کارشناسی ارشد مهندسی صنایع

توانایی حل مشکل و مدیریت در شرایط پیچیده

قابلیت اولویت‌بندی پروژه‌ها و اجرای وظایف متعدد برای دستیابی به اهداف بهره‌وری و کسب‌وکار

توانا در نامه‌نگاری‌های اداری

توانمند در بازاریابی مبتنی بر محتوا

آشنا به انجام بنچمارک و مطالعات بازار

توانمند در بررسی تحلیل داده و نتیجه‌گیری

توانایی کار با برنامه‌های word، Excel، Powerpoint

آشنایی با مفاهیم پایه‌ای در فرآیند نویسی